Samen naar een oplossing
Het kan gebeuren dat je het niet eens bent met het handelen van een medewerker of met een beslissing binnen de school. We vinden het belangrijk om hierover met elkaar in gesprek te gaan en samen naar een oplossing te zoeken. In eerste instantie bespreek je dit met de betrokken persoon. Komen jullie er samen niet uit, dan wordt de schoolleiding betrokken. Mocht de klacht daarna nog niet naar tevredenheid zijn opgelost, dan kun je terecht bij de rector.
Tijdens het hele proces is het ook mogelijk om je klacht voor te leggen aan de klachtencommissie. Via onderstaande button lees je hoe deze procedure werkt.